1. Warranty:

A warranty is provided for some of our products. Before you claim for the warranty, you have to check your product is applicable for the warranty by reading our warranty policy. If it is applicable, we will be happy to provide you with a warranty.  You have to come to our branches to receive the warranty.

Display Warranty Policy:

  • No warranty on any display/screen
  • ডিসপ্লে লাগানোর আগে ডিসপ্লে কোনো প্রকার পলি কাগজ না ছিড়ে বা না খুলে ডিসপ্লে ভাল করে পরীক্ষা করতে হবে যদি কোনো ত্রূটি পাওয়া যায় তাহলে ডিসপ্লে না লাগিয়ে Etel এর সাথে যোগাযোগ করতে হবে। ডিসপ্লেতে কোনো প্রকার ঘাম বা আঠা লাগালে ওয়ারেন্টি থাকবেনা। ডিসপ্লের অরজিনাল কালার বা টাচ ঠিক মতো কাজ করে কিনা শত ভাগ নিশ্চিত হয়ে ডিসপ্লে লাগাবেন।ডিসপ্লে লাগানোর পরে ডিসপ্লে কখনো চেঞ্জ বা ওয়ারেন্টি হবে না.

Battery Warranty Policy:

  • – For liquid damage, short circuits, or any kind of battery health-related issues warranty won’t be applicable. We will provide a warranty if you are not satisfied with the backup of the battery.
  • আমাদের সকল ব্যাটারিতে (without iPhone) ৪৫ দিনের রিপ্লেসমেন্ট ওয়ারেন্টি পাবেন।

Warranty Policy

  • Need the valid proof of purchase including the same box as the original product
  • The product must be in stock before you can receive a warranty
  • If service is needed for any product, time should be provided for service work. Service time might vary depending on the product. It might take a few days to 2 weeks.
  • We will try our best to provide the warranty as early as possible. But in some scenarios, it might take a maximum of 30 days to provide the warranty
  • The product must not be physically damaged, broken, Warranty won’t be provided in case of accidental damages such as scratches, stains, and dents
  • The warranty will be void immediately if the product gets modified or serviced by anyone else other than Etel
  • Warranty won’t be provided if the damage is caused due to improper handling such as not following information materials or user guides